Lawris
Štýlové koženkové bundy a oblečenie, kožušinové a módne doplnky
E-shop
Košík
Váš nákupný košík je prázdny.
Naša spoločnosť zodpovedne sa zodpovedne riadi Zákonom č. 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku. V zmysle tohto zákona je spotrebiteľ oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do štrnástich (14) pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. My sme však pre Vás - našich zákazníkov vytvorili v tomto bode nasledovný benefit a to tým, že sme túto dobu na možnosť vrátenia alebo výmeny tovaru predĺžili z pôvodných 14 až na 30 dní:
Tovar zakúpený v našom e-shope v r. 2021, 2022 a 2023
má predĺženú dobu odstúpenia od zmluvy nad rámec zákona
(vrátenie alebo výmena za iný model, veľkosť, farbu alebo typ)
a to až
30 DNÍ
"Formulár Vráteniu/Výmene tovaru" na stiahnutie vo formáte .DOC alebo .PDF nájdete po kliknutí aj v linkoch nižšie:
Formular_vymena_vratenie_tovaru-Lawris.doc
Formular_vymena_vratenie_tovaru-Lawris.pdf
Iveta Takáčová - LAWRIS
Vetvárska 20
821 06 Bratislava
Tfč: 0917/915 142
mail: iveta.takacova@lawris.sk
Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci (spotrebiteľ). Výnimkou je len prípad, ak výrobok plne nezodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a bol vadný (nasledovala "Reklamácia tovaru")
1.3. Postup predávajúceho po prevzatí vrátenej zásielky od kupujúceho (zákazníka):
Po prevzatí tovaru predávajúcim bude tento tovar skontrolovaný a v prípade že je kompletný, nepoškodený a nenosený, predávajúci vráti prevodovým príkazom sumu za objednaný tovar na účet, ktorý kupujúci uviedol.
Suma, ktorá bude kupujúcemu za tovar vrátená, zahŕňa aj výšku poštovného, ktorú zaplatil kupujúci predávajúcemu spolu s objednaným tovarom.
Poštovné, ktoré zaplatil kupujúci za vrátenie tovaru preplácané nebude.
Ak kupujúci vráti objednaný tovar poškodený, použitý resp. v stave, ktorý nezodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, je predávajúci oprávnený si takto vzniknutú škodu uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar. Kupujúci je zároveň povinný v odstúpení od zmluvy uviesť kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu resp. sumu zníženú o vzniknutú škodu do štrnástich (14) kalendárnych dní po prijatí vráteného tovaru. Zvyčajne však sumu za vrátený tovar zasielame späť zákazníkovi už v priebehu 2-3 dní po prevzatí vráteného tovaru.
Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú vzájomné vzťahy medzi spoločnosťou Iveta Takáčová – LAWRIS, so sídlom ul. Vetvárska č. 20, 821 06 Bratislava, IČO: 46087991, (ďalej ako „predávajúci“) a zákazníkom (ďalej ako „kupujúci“) pri predaji a kúpe tovaru prostredníctvom internetového obchodu www.lawris.sk. Tieto všeobecné obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť každej kúpnej zmluvy uzavretej vo forme ponuky zo strany predávajúceho a objednávky na dodanie tovaru zo strany kupujúceho.
Kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu, vzniká odoslaním vyplneného formulára elektronickej objednávky (ďalej ako „objednávka“) kupujúcim predávajúcemu.
V objednávke musia byť vyplnené tieto údaje:
Na objednávku kupujúceho, ktorá neobsahuje údaje nevyhnutné na plnenie zmluvy a dodanie tovaru, predávajúci neprihliada. Uzavretie kúpnej zmluvy bude kupujúcemu potvrdené zaslaním stručnej správy na e-mailovú adresu, ktorú uvedie v objednávke.
Odoslaním objednávky kupujúci uzaviera kúpnu zmluvu na vybraný tovar a vstupuje tým do zmluvného vzťahu s predávajúcim, ktorý sa riadi týmito všeobecnými obchodnými podmienkami. Odoslaním objednávky kupujúci tieto všeobecné obchodné podmienky predávajúceho bez výhrad prijíma.
Ceny výrobkov uvedené na internetovej stránke sú pre kupujúceho konečné.
Ceny za Dopravu a formu úhrady sú uvedenú v sekcii "Doprava a Platba" .
Na uvedenú sekciu "Ceny za Dopravu a platbu" môžete prejsť kliknutím na nasledovný link.
https://lawris.sk/doprava-a-platba
Kupujúci je povinný uhradiť cenu za objednaný tovar a poštovné nasledovným spôsobom:
Dodanie tovaru kupujúcemu bude podľa dostupnosti tovaru a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom čase. V prípade, že tovar na sklade je, predávajúci expeduje tovar zvyčajne do dvoch (2) pracovných dní od prijatia objednávky resp. od pripísania sumy na účet predávajúceho (v prípade bezhotovostnej úhrady kúpnej ceny). Vyhradzujeme si právo na predĺženie dodacej doby v prípade, že sa vyskytnú nepredvídateľné okolnosti. O takomto predĺžení dodacej lehoty je kupujúci bezodkladne informovaný telefonicky, alebo e-mailom.
Miesto dodania tovaru si stanoví kupujúci pri objednávaní tovaru. Za splnenie dodania tovaru sa považuje jeho doručenie:
O predĺženie odbernej lehoty môžete požiadať v poznámke pri zadávaní objednávky. O predĺženie odbernej lehoty pre zásielku, ktorá je už uložená na Vašej pošte môžete požiadať len na Vašej pošte.
Dodaný tovar zostáva až do jeho úplného zaplatenia kupujúcim vlastníctvom predávajúceho.
V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme pri prvom doručení a následne behom úložnej doby ( 14 kalendárnych dní ) na pošte, bude tovar odoslaný naspäť na adresu predávajúceho. V prípade ak bude kupujúci požadovať opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručovania.
Predávajúci vystaví k objednanému tovaru faktúru, ktorú zašle kupujúcemu spolu s objednaným tovarom.
Predávajúci nezodpovedá za nedoručenie objednávky kupujúceho predávajúcemu z technických príčin nespočívajúcich na strane predávajúceho.
Kupujúci má právo stornovať objednávku, ak produkty neboli ešte predávajúcim odoslané. Objednávku je možné stornovať zaslaním emailu na adresu: iveta.takacova@lawris.sk . Ak už bola medzitým objednávka zaplatená, peniaze predávajúci vráti kupujúcemu do štrnástich (14) kalendárnych dní na ten účet, na ktorý kupujúci požiada, aby mu boli peniaze vrátené)
Ak predávajúci nesplní zmluvu, pretože objednaný tovar nemôže dodať, je povinný o tom bezodkladne informovať kupujúceho. V prípade, že kupujúci vopred uhradil platbu za tovar bezhotovostným platobným stykom, je predávajúci povinný do štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia platby kupujúcemu vrátiť cenu zaplatenú za tovar, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú na náhradnom plnení.
Kupujúci je povinný pri uplatnení reklamácie v rámci záruky, preukázať sa dokladom o kúpe (kopiou faktúry). Reklamovanú zásielku musí kupujúci zaslať predávajúcemu, odporúča sa zaslať ako poistený list alebo ako balík (predávajúci neručí za jeho prípadnú stratu alebo poškodenie počas prepravy) na adresu predávajúceho spolu so sprievodným listom, v ktorom kupujúci popíše závady výrobku. Predávajúci do 7 dní od prevzatia zásielky vystaví protokol o prijatej reklamácii, ktorý zašle kupujúcemu mailom. Predávajúci sa zaväzuje oprávnenú reklamáciu vybaviť čo najskôr, najneskôr však do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak.
Predávajúci zodpovedá za poškodenie, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim a počas záručnej doby. Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Záruka sa taktiež nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru spôsobené jeho používaním (napr. zodratie, žmolkovanie na textilných častiach..).
Pokiaľ kupujúci zistí poškodenie, za ktoré zodpovedá predávajúci, je povinný bez zbytočného odkladu uplatniť reklamáciu u predávajúceho.
Reklamácie sa riešia v súlade s príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka.
V prípade, že reklamovaný tovar nie je možné vymeniť alebo odstrániť závadu tovaru a kupujúci žiada o odstúpenie od zmluvy, predávajúci je povinný zaslať hodnotu vráteného tovaru na účet kupujúceho a to do štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa prijatia reklamovaného tovaru na sklad predávajúceho.
Ak ide o poškodenie, ktoré možno odstrániť, kupujúci má právo, aby bolo bezplatne, včas a riadne odstránené. Predávajúci je povinný poškodenie bez zbytočného odkladu odstrániť.
Kupujúci môže namiesto odstránenia poškodenia požadovať výmenu veci, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť poškodenia a ak predávajúci má na sklade tovar, za ktorý kupujúci chce vymeniť.
Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia poškodenia vymeniť chybnú vec za bezchybnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti a ak predávajúci má na sklade tovar, ktorý kupujúci chce vymeniť.
Ak kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa poškodenia po oprave alebo pre väčší počet poškodení vec riadne užívať, má právo na výmenu veci alebo právo od zmluvy odstúpiť, t.j. právo na vrátenie kúpnej ceny (právo výberu má kupujúci).
Ak ide o poškodenie, ktoré nemožno odstrániť a ktoré bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez chyby, kupujúci má právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť (právo výberu má kupujúci).
Ak ide o iné neodstrániteľné chyby (t.j. také, ktoré nebránia tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez chyby), kupujúci má právo na primeranú zľavu z ceny veci.
Predávajúci alebo ním poverený pracovník rozhodne o odôvodnenosti reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do siedmych (7) pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty, ak reklamácia nebola vybavená, má kupujúci rovnaké práva, akoby išlo o poškodenie, ktoré nemožno odstrániť.
Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu doklad o reklamácii a o spôsobe jej vybavenia, a to aj vtedy, ak reklamácii nevyhovie na mieste a v celom jej rozsahu.
Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za poškodenie až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Ak dôjde k výmene veci, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci.
Pre rýchle a efektívne fungovanie objednávania a dodávania tovaru spracúva predávajúci osobné údaje kupujúcich, ktoré mu poskytnú v objednávke. Získané osobné údaje predávajúci nezverejňuje, nesprístupňuje ani neposkytuje tretím osobám a chráni ich pred poškodením, zničením, stratou a zneužitím.
Odoslaním objednávky kupujúci udeľuje predávajúcemu v zmysle § 7 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov uvedených v objednávke za účelom vybavenia objednávky a dodania tovaru, a to na dobu nevyhnutú na plnenie zmluvy predávajúcim. Poskytnutie osobných údajov kupujúcim je dobrovoľné. Kupujúci má právo svoj súhlas odvolať a to písomnou formou na adresu sídla predávajúceho a ďalej práva podľa § 20 zákona č. 428/2002 Z.z., t.j. predovšetkým právo na informácie o stave spracúvania svojich osobných údajov, právo na odpis osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, právo na opravu nesprávnych alebo neaktuálnych osobných údajov v priebehu spracúvania, právo na likvidáciu osobných údajov, ak bol splnený účel ich spracúvania, právo na základe bezplatnej písomnej žiadosti namietať voči využívaniu svojich osobných údajov na marketingové účely.
Vyhlasujeme, že sa pri spracovaní osobných údajov predajca Iveta Takáčová – LAWRIS, so sídlom ul. Vetvárska č. 20, 821 06 Bratislava, riadi nariadením GDPR a zákonom č.18/2018 o ochrane osobých údajov. Zákazník má kedykoľvek právo požiadať o vyradenie svojich údajov z databázy, prípadne upraviť údaje o svojej osobe. ( taktiež zák. č. 455/1991 Zb., o živnostenskom podnikaní)
Pri registrácii a samotnom nákupe sú pre vybavenie objednávky potrebné nasledujúce údaje kupujúceho:
meno, priezvisko
úplná adresa - potrebná pre správne doručenie zásielky
tel. číslo - slúži na prípadnú komunikáciu s kupujúcim
e-mailová adresa – je potrebná pre komunikáciu s kupujúcim, a na identifikáciu v systéme.
Obchodný názov, IČO, IČ DPH a bankové spojenie – ak kupujúci objednáva ako firma alebo živnostník.
Všetky tieto údaje sú pre naše potreby poskytované jednorázovo a nie sú poskytované žiadnej tretej strane. Výnimku tvoria len organizácie, s ktorými je naša spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie vašej objednávky. Medzi takéto organizácie patria banky ( ide o poskytnutie vášho mena), dopravca – (Slovenská pošta), a poskytovateľ emailmarketingového nástroja na hromadné zasielanie e-mailov (SmartEmailing).
7. Záverečné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky a všetky kúpne zmluvy uzavreté na ich základe sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike.
Tieto všeobecné obchodné podmienky vstupujú do platnosti dňom ich uverejnenia na stránke www.lawris.sk
Predávajúci má právo kedykoľvek zmeniť znenie všeobecných zmluvných podmienok.
V Bratislave dňa:
Aktualizované 24.10.2022
Copyright 2014
Ak ste zadali správny administrátorský e-mail, boli naň doručené dočasné prihlasovacie údaje. Tieto údaje sú platné iba 60 minút. Ak sa v tomto časovom intervale neprihlásite, budú obnovené pôvodné prihlasovacie údaje.
Prebieha testovanie